Just another WordPress.com weblog

En helt okej december

Det ökar stadigt med säkert 🙂 Börjar känna mig som en veteran i de här sammanhangen 😉

Jag har sorterat stenhårt bland de bloggar jag följer. Har man inte skrivit på några veckor-en månad åker man ut. Känner någon sig ”bortsorterad” så får ni höra av er när ni börjar blogga igen.

I morgon ska jag fylla på med nya viktbloggar – det finns alltid nya viktbloggar att följa 🙂 Vill du veta vilka bloggar jag följer väljer du kategorin ”Bloggar jag följer” till höger.december

Kommentarer till: "En helt okej december" (2)

  1. Då kör vi nu då??? Men som jag sa jag startar den 4:e så jag har en frossardag till. Kram

  2. Då ska jag spana in den rubriken när du hittat några nya, jag behöver också nya på min lista över bloggar jag följer!

Kommentera

Etikettmoln

