Just another WordPress.com weblog

6,76 km på 46:35

Visst ingår väl nyår i begreppet ”julhelgen”? Jag lovade att springa utomhus två gånger innan julhelgen var slut. I dag blev första gången och på nyårsdagen andra gången.

Tanken var ju att springa i full vintermundering med broddar och allt, men här är det barmark och plusgrader nu.

Sist jag sprang utomhus (20/11) blev det 7,21 km på 57 min. I dag sprang jag 6,76 km på 46 min. En hel minut bättre per km! Tjohoo! Rundorna är absolut inte jämförbara – men jag har i alla fall inte tappat formen i vinter 🙂

Nu är det bara att köra så det ryker!

Kommentarer till: "6,76 km på 46:35" (6)

  1. Superbra jobbat =) Gott nytt år!

  2. Härligt… ja jag hoppas att komma igång från nyår med träning och allt.. förkylning nummer 2 är på väg väck sen skall där tränas och ätas bra… heja heja… oss… kram och Gott Nytt År!

  3. Gött! Vi har blankis här så jag vågar faktiskt inte bege mig ut än…

  4. Helt rätt! Kör så att det ryker.

  5. Bra! du genomförde ditt mål.

    Gott Nytt!

  6. ”Julen varar än till påska…” 😉 Bra jobbat!

Kommentera

Etikettmoln

