Just another WordPress.com weblog

I kväll börjar resan mot Tjejmilen 2013 på allvar. Jag har laddat inför den första träffen med Tjejmilentjejerna med att lunchträna på gymmet – 2 x 10 min på löpbandet och 20 min funktionell styrka, bland annat med kvastskaft. Jag gjorde några av de styrkeövningar som jag lärde mig under run4fun-programmet.

Vi ska träffas på Blekinge Health Arena, ute på Rosenholm, kl 18.30. Det blir mingel, presentation av programmet och deltagarna – inget fysiskt i kväll med andra ord, men det ska bli jättekul att träffa alla 🙂

Kommentarer till: "I kväll börjar resan mot Tjejmilen" (1)

  1. Vad roligt att Ni är ett gäng som skall fixa det tillsammans… lycka till med träningen inför tjejmilen kram!

Kommentera

Etikettmoln

