Just another WordPress.com weblog

Planerad träning vecka 50

  • Måndag 10/12: Gymmet (2 x 10 min löpning + styrka).
  • Tisdag 11/12: Lunchpromenad.
  • Onsdag 12/12: Squash.
  • Torsdag 13/12: Gymmet (2 x 10 min löpning + styrka).
  • Fredag 14/12: Lunchpromenad.
  • Lördag 15/12: Skidåkning.

Min plan är att springa 2 x 10 min på löpbandet och göra run4funövningar på gymmet. Behöver träna upp min bålstyrka både för löpningen och skidåkningen. Jag hoppas kunna åka skidor på lördag, men det beror på om jag får barnvakt. Sambon ska till Göteborg och titta på Europe.

Kommentera

Etikettmoln

