Just another WordPress.com weblog

På måndag kväll ska jag på första träffen med tjejerna som jag ska resa ihop med till Tjejmilen. Då blir jag peppad till tusen! Besöksstatistiken för december ser bedrövlig ut, men jag har ju inte varit så flitig heller 😦

Givetvis bloggar jag för min egen skull, men utan era besök och era kommentarer är det givetvis inte kul att blogga. Nyttigt i ett terapeutiskt syfte möjligen, men inte speciellt kul. Jag blir så ledsen när vikt- och träningsbloggar plötsligt tystnar, och jag vill verkligen inte göra samma sak själv. Jag vet att även motgångar är viktiga att skriva om, för i slutändan handlar allt om identifikation.

Skärmavbild 2012-12-06 kl. 22.13.59

Kommentarer till: "Det blir bättre – på måndag!" (4)

  1. Men du kan väl inte jämföra december när det bara gått 6 dagar än? Du har ju 4 veckor kvar! =)

  2. Men folk lär ju inte bli mer bloggsugna ju längre december går om man säger så!

  3. Birgitta Jacobsson sa:

    Det är bara att ”bryta ihop och komma igen” eller hur? Det är inte trovärdigt med en blogg där allt alltid går perfekt! Du delar både med- och motgångar. Det tycker jag är bra!
    Ha en fin helg!
    Kram Birgitta

Kommentera

Etikettmoln

