Just another WordPress.com weblog

Kvällspromenad med dottern

Jag kände inte alls för gympa ikväll. Jag kände för att gå ut och få frisk luft, och jag fick sällskap av dottern så det blev mycket prat. Cirka en timme och 6 km senare känner jag mig lagom nöjd.

Jag har fortsatt slarva med den flytande dieten i helgen. För att inte känna det som ett misslyckande har jag korrigerat dieten lite. En måltid per dag får jag äta, och jag får själv välja vilken som passar bäst beroende på vad jag ska göra.

Till frukost och lunch i dag blev det påsar med naturdiet choklad-kaffe, och till middag åt jag kycklingsallad som jag gjorde lite snabbt av överblivna tacogrönsaker och en grillad kycklingklubba, dvs rester från helgen. Precis lagom med mat var det också.

Det är trevligt att äta tillsammans åtminstone några gånger per vecka.

Kommentarer till: "Kvällspromenad med dottern" (1)

  1. Härligt att få förena nytta med nöje 🙂

Kommentera

Etikettmoln

