Just another WordPress.com weblog

En stjärna för varje kilo

Jag blev influerad av Ztorzillen som lägger en glaskula per kilo i en glasskål. Så jag köpte mig ett glas på hög fot och i det ska jag lägga en stjärna för varje kilo. Där ska de ligga som en daglig påminnelse om vad jag vill uppnå, och vad jag har uppnått. Tre kilon hittills 🙂

20121123-154128.jpg

Kommentarer till: "En stjärna för varje kilo" (3)

  1. Va fint med kula för kilo!

  2. Fint! Det där ska jag ta efter på något sätt.

  3. Så smart! Det blir verkligen tydligt!
    🙂

Kommentera

Etikettmoln

