Just another WordPress.com weblog

-0,9 kg visade vågen i dag

Jag har slarvat med den flytande dieten den här veckan. Både i tisdags och onsdags kväll åt jag två rostade dubbelmackor till kvällsmat efter träningen. I går torsdag åt jag pajbuffé till lunch, och sen blev det fyra lussekatter på kvällen och tre glas vin. Ajabaja. Så att vågen visade -0,9 kg i dag är jag verkligen superglad över.

Det känns skönt att stenen kommit i rullning. Jag ska se till att få vila och sova mer kommande vecka, för stress och trötthet triggar mitt sug efter snabba kolhydrater enormt mycket. Jag är en typisk trött-ätare. Men egentligen är det ju sömn och vila jag behöver.

Kommentarer till: "-0,9 kg visade vågen i dag" (2)

  1. -0,9 är bra, grattis!

Kommentera

Etikettmoln

