Just another WordPress.com weblog

Dag nio med pulver

Jag har inte soppat till 100 procent. I söndags – då jag hade mamma-dotter-söndag med shopping, kafébesök och bio – åt jag. I fredags kväll åt jag också. Efter några glas vin brister omdömet.

Men det spelar ingen roll. Vågen går neråt, och min mage är väldigt tolerant. Jaha, ingen mat. Oops, där kom visst lite mat. Magen sköter sitt jobb utan att krångla, och jag vet att jag är lyckligt lottad.

Gårdagen gick dock galant, och jag kom iväg på gympa till och med. Jag har inga problem att träna på VLCD. Jag presterar som jag brukar. Tvärtom blir jag faktiskt mindre hungrig när jag tränar.

I går var jag endast hungrig precis innan det var dags för att soppa. Till middag lyxade jag till det med buljong/grönkålssoppa. Tuggat gräs som dottern sa 😉 Gott med lite omväxling till choklad/kaffedieten.

Jag blandar chokladpulver med varmt kaffe, helt okej faktiskt. Hemma dricker jag proteinpulver också. Det är viktigt att få i sig tillräckligt med protein.

I dag blir det konferens men medan de andra äter ska jag gå en promenad. Färdiga naturdietshakes är perfekt att ha i handväskan då. I kväll ska jag springa i mina nya vinterfodrade löpartajts.

Kommentarer till: "Dag nio med pulver" (1)

  1. Vad kul att det går så bra! Vad duktig du är!!😃

Kommentera

Etikettmoln

