Just another WordPress.com weblog

Tredje dagen med pulver

Det går bra. Jag mår bra, lite hungrig men det går över rätt snabbt. Eftersom jag alternerar mellan proteinpulver, påspulver och buljong så får jag variation både i konsistens och smak.

Varm choklad med några skedar snabbkaffe i är så gott! Allt i ett, frukost i bilen 🙂 Proteinpulvret blir lite tjockt i konsistensen efter ett tag, mjukt och lent och värmande. Och buljongen ger mig salt och smak. Ska köpa fler buljongsorter, just nu använder jag bara grönsaksbuljong. Får se om jag hittar en sort utan transfetter.

Jag väger mig varje morgon och vågen visar redan flera kg minus jämfört med i söndags. Det är förstås vätska men det är obegripligt att vätska liksom kan pumpa upp kroppen så mycket. Som ett uppblåsbart pooldjur.

Kommentarer till: "Tredje dagen med pulver" (3)

  1. Hörligt! Bra jobbat 🙂

  2. Jag måste vara ärlig och säga att jag inte gillar pulverdieter. Alls.

    Men med det sagt så vill jag att du ska veta att jag gillar dig och din blogg och naturligtvis respekterar jag dig och dina beslut. Och självklart hejar jag på dig!

    Kram

Kommentera

Etikettmoln

