Just another WordPress.com weblog

Planerad träning vecka 46

  • Måndag 12/11: Lunchpromenad, kvällspromenad
  • Tisdag 13/11: Lunchpromenad
  • Onsdag 14/11: Squash, kvällspromenad
  • Torsdag 15/11: Lunchpromenad
  • Fredag 16/11: Lunchpromenad, kvällspromenad
  • Lördag 17/11: Jämjöhalvan (10 km)

Jag är fortfarande inte frisk så det är inte säkert att jag springer på lördag. Men promenera ska jag göra, och spela squash på onsdag. I morgon tisdag har jag tagit ledigt och jag ska sova mig i form 🙂

Kommentera

Etikettmoln

