Just another WordPress.com weblog

Så här års måste man njuta av varenda minut man kan få dagsljus utan nederbörd. I dag var en sådan dag. Först blev det drygt 4 km lunchpromenad, och sen när jag åkte hem från jobbet fick jag njuta av den vackraste solnedgång jag sett på länge.

Jag såg visserligen inte solen, men molnen var desto vackrare. Jag fick helt enkelt stanna och fotografera, och tur var det för fem minuter senare var det fina konstverket borta.

I morgon har jag tagit ledigt, helt spontant. Jag känner att jag behöver en dag på tu man hand med mig själv. Känner mig fortfarande väldigt krasslig. Hoppas på bra väder så jag kan gå en långpromenad.

Stegräknaren visar strax över 10.000 steg så jag struntar i den planerade kvällspromenaden. Det får bli en tidig kväll i säng i stället.

Kommentarer till: "Njuta av varenda minut i dagsljus" (2)

  1. Välförtjänt! Och underbar bild:)

  2. Ja! Vinterns solnedgångar och soluppgångar är ju så vackra!

Kommentera

Etikettmoln

