Just another WordPress.com weblog

En vecka på flytande

Efter ett vecka med bröd, choklad, potatisgratäng och andra snabba kolhydrater är jag uppsvullen. Milt sagt.

Jag hinner inte ladda upp optimalt inför Jämjöhalvan på lördag. Jag är fortfarande sjuk, och någon vidare träning hinner jag därför inte med i veckan. Det får gå som det går helt enkelt. Är jag frisk på lördag ska jag springa, uppladdad eller inte!

Däremot måste jag göra något åt mitt status quo. Ett steg fram, ett bak, ett fram, ett bak. Jag står och stampar på 92-94 kg sen flera månader tillbaka. Det verkar som kroppen trivs där.

Så med start i morgon blir det flytande föda en vecka. Känns det bra kör jag en vecka till eller två. De första dagarna är värst. Jag tror inte på soppor/pulver som långvarig viktminskning men som en kickstart funkar det. Något måste hända!

Kommentarer till: "En vecka på flytande" (1)

  1. Man önskar att kroppen kunde ställa in sig på en låg vikt där den stod och stampade, men helt enkelt är ju inte det.

    Kör hårt men tidsbegränsat med pulvrandet, det funkar säkert bra som kickstart!

Kommentera

Etikettmoln

