Just another WordPress.com weblog

Jobbar, hostar och twittrar

En lång arbetsdag i dag, en ännu längre i morgon. Jobbar i Danshallen på kvällen. Jag hostar så jag nästan kräks ibland, och tårarna rinner. Känner mig som en pesthärd på jobbet.

Ingen träning, äter halvdant. Inte mycket att berätta med andra ord.

Jo, jag avancerar lite på Twitter. Gick från 3 till 133 vänner i förrgår och i går, plockade bort 100 i dag, och la till 80 andra. Man är mer otrogen på Twitter 🙂 Tjafsa inte en massa, då drar jag.

Jag blev lite trött på ”kändiseliten” i sth som gullade med varandra så jag nästan blev kräksjuk. Valde att följa lite branschfolk i stället. Hoppas de sköter sig bättre 🙂

Man får alltid veta när någon börjar följa en, men man vet aldrig när folk hoppar av. Om man inte som jag har 13 följare, varav 9 för mig helt okända. Jag märker minsann om någon hoppar av!

Lite prestationsångest får jag allt. Hur ska jag agera för att vara ”populär”?

Men dygnet har som sagt inte hur mycket timmar som helst så bloggande, facebookande och spelande har fått stå tillbaka några dagar. Bryta ett beroende med ett annat liksom.

Dags att överväga att stänga av mobilen hela helgen tror jag.

Kommentera

Etikettmoln

