Just another WordPress.com weblog

Twitter och valvaka

Om ni saknat mig så beror det på att jag legat i sjuksängen och lärt mig Twitter. Sjukt rörigt, men jag lär mig. Följde valvakan där till halv två – sjukt många inlägg! Vaknade 6.15 och fick då nyheten via Twitter att Obama vunnit. Skönt!

Jag har länge valt att inte lära mig Twitter eftersom jag inte behöver mer tidstjuvar i mitt liv, men sen tog nyfikenheten överhand. Följer mest en massa kändisar än så länge, så nu får man skvallret direkt från hästens mun 🙂

Fast det är nog nyhetens behag, och jag måste verkligen lära mig blogga, facebooka och twittra med måtta. Det är inte bra för min hjärna helt enkelt. Och sen vill jag ju hinna med ruzzle och songpop också varje kväll. Det är nästan fysiskt svårt att lägga ifrån sig mobilen på kvällarna. Måste skärpa mig!

Annars mår jag bättre i dag. Hostar som en tok, men jag har ingen feber så i dag blir det jobb igen. Fast träningen får vänta till nästa vecka.

Kommentarer till: "Twitter och valvaka" (4)

  1. Jag har faktiskt fuskat och gjort en autouppdatering på twitter från bloggen mha If this then That 😉 Känns inte som att jag kan utöka min tid i cyberspace mer 😉

  2. Jasså, du spelar också Ruzzle 😉 Om du vill spela med mig så heter jag gitsan där.
    Har du ställt in kommentarfältet med osyndligt bläck, ser inte bokstäverna när jag skriver så det finns risk att det blir en del felstavningar…

  3. Skönt att du mår bättre:)
    Hoppas din helg blir friskare.

  4. Jag heter ztorzillen på ruzzle!

Kommentera

Etikettmoln

