Just another WordPress.com weblog

Bäddar ner mig

I går sprang jag en mil och i dag orkar jag knappt gå uppför trappan. Feber är ett märkligt påfund. Det är som om kroppen säger ”N U tar du det lugnt!”

Så det gör jag. Och bäddar ner mig igen.

Kommentarer till: "Bäddar ner mig" (5)

  1. Krya på dig!

  2. Lyssna på kroppen, den vet bäst. Krya på dig!

  3. EN MIL!?! Hur sjukt bra är inte det!?! Du äääär så jäkla imponerande och inspirerande! Heja dig! Du är klok som lyssnar på din kropp. Ta det lugnt, drick mycket vatten. Krya på dig!

Kommentera

Etikettmoln

