Just another WordPress.com weblog

Förkyld!

Det bara flög på mig nu ikväll. Hosta, heshet, tung i huvudet. Har inte haft några symtom tidigare alls.

Kan man bli förkyld av att springa? Jag som bytte om direkt efter loppet till torra kläder. F.. vad jag inte har tid med detta. Tid och tid, klart jag har. Blir jag sjuk så blir jag sjuk liksom.

Jag är så sällan sjuk att jag blir extra gnällig när jag blir det. Får sova på saken och se hur det utvecklas. I morgon kommer en ny praktikant och en prao. Jag måste gå till jobbet. Jag måste i alla fall försöka.

Kommentera

Etikettmoln

