Just another WordPress.com weblog

Jag hittade en snygg knallgul sydväst på www.naturkompaniet.se Funderar allvarligt på att köpa den faktiskt. Då slipper jag regnet i hårbotten och ansiktet.

Det är så enkelt att springa efter jobbet. Man behöver bara komma ihåg att packa ner skor, strumpor, sport-bh, underställ, löpartajts, långärmad tröja, vindtät jacka, väst, vantar, reflexväst, mössa… Och ombyte så man kan byta om till torra kläder direkt efteråt.

Nä, jag är ingen ur-och-skur-löpare. Men jag kanske kan bli 🙂

 

Kommentarer till: "Funderar på att köpa en sydväst" (2)

  1. Hahaha, undrar om någon ska kunna inspirera mig til att springa i regn och rusk 🙂

  2. Jag tycker det är härligt när det är dåligt väder ute! Kvinnan mot naturen 😀
    Å hej förresten! Jag hittade hit från 2xl bloggen.

Kommentera

Etikettmoln

