Just another WordPress.com weblog

Har klarat resan galant

I dag är det dag 18 utan vitt mjöl och socker. Resan till Stockholm fördärvade ingenting. Jag klarade mig galant.

I går åt jag gröt till frukost hemma, banan till mellanmål, ost- och skinksallad till lunch, nötter till mellanmål, och fisk och rotsaksterrin till middag.

I dag åt jag ost, skinka, kokt ägg, sill, bär och fil till frukost, fisk, grönsaker och avacadocreme till lunch, nötter till mellanmål, och lax till middag.

Enda dåliga samvetet är att jag druckit vin. Men det var jag värd. Jag fyller faktiskt år i dag och jag passade på att fira det i går med mina vänner.

På lördag ska vi fira mig inom familjen till frukost. Storasyster ska laga LCHF-frukost till mig då har hon lovat. I kväll är hon iväg på nattorientering med skolan och i morgon jobbar vi i Danshallen.

Stegräknaren visar 23.567 steg efter två dagar i Stockholm. Helt okej 🙂

Kommentarer till: "Har klarat resan galant" (5)

  1. Grattis på din dag!! 🙂 Och till att du klarat dig utan den där hemska drogen i 18 dagar! Riktig kämpare du 🙂

  2. Grattis i efterskott…

  3. Men stort, stort grattis!!!

  4. För övrigt är jag så grymt imponerad av ditt socker/vitt mjöl stopp. Helt otroligt!

  5. Grattis både på födelsedagen och till att du klarat resan så bra!

Kommentera

Etikettmoln

