Just another WordPress.com weblog

Vågen visade plus i dag

Jag har inte ätit vitt mjöl och socker på 11 dagar. Sen i tisdags har jag haft stegräknare på mig – och lyckats uppnå minst 12.000 steg varje dag. Ändå visade vågen +0,8 kg i dag! F.. vad surt. Jag får skylla på mens 😦

Kommentarer till: "Vågen visade plus i dag" (4)

  1. Sånt händer. Jag hade också plus den här veckan

  2. Det kan du säkert göra. Registrerar du mat mm någonstans så du har koll på både kalorier och fördelningen av fett/protein/kolhydrater? Det finns en site matdagboken.se där man kan vara gratismedlem, eller betala för lite mer, som jag varmt kan rekommendera.

  3. Strunta i det plusset. Du har ätit bra och rört på dig, och det är väldigt bra gjort! Sen kanske kroppen är lite segstartad, men det kommer!

Kommentera

Etikettmoln

