Just another WordPress.com weblog

Nu hänger den i bältet

Fick betala 180 kronor på Intersport, men nu hänger den i alla fall på plats. Precis likadan som jag haft tidigare, men en annan färg. Märket Silva har en bra klämma som sitter fast i skärpet ordentligt, även när man springer.

Nu ska det bli  M I N S T   T I O T U S E N steg varje dag! I dag har jag stått upp och jobbat hela dagen. Börjar kännas i benen faktiskt, men jag vänjer mig nog.

Kommentarer till: "Nu hänger den i bältet" (4)

  1. Jag tror verkligen på det där med stegräknare. Lycka till med stegen.

  2. Jag har tappat ett flertal stegräknare som skulle hängas i bältet. Så jag köpte en som jag kunde ha hängande om halsen och som också var en klocka. Den tappade jag inte…. men jag har glömt var jag har lagt den…

  3. Jag har en likadan. Helt okomplicerad och mkt tålig😜 Dem åker i golvet ca 3 ggr om dan men funkar ändå! Bra köp😄

Kommentera

Etikettmoln

