Just another WordPress.com weblog

Dag 9 utan mjöl och socker

Tänker knappt på att jag inte äter mjöl och socker längre. I dag på förmiddagen åt jag ost med makrillfilé. Utan bröd. Till lunch, som jag åt på restaurang med en kollega, valde jag biff Stroganoff med grönsaker. Utan ris. I eftermiddags på mötet åt jag en näve nötter medan de andra åt vaniljhjärtan. I kväll åt jag fläskfilé tikka masala med qinoa.

Kommentarer till: "Dag 9 utan mjöl och socker" (3)

  1. Gott 😃

  2. Det här är ju helt fantastiskt!

Kommentera

Etikettmoln

