Just another WordPress.com weblog

10.294 steg första dagen

Stegräknaren i dag visar 10.294 steg, trots att den bara hängt på sen efter lunch. Men det beror förstås på löprundan i kväll.

Lite fusk är det förstås att inkludera löpningen, men det kvittar hur jag får ihop stegen – bara jag får ihop minst 10.000 steg per dag. Det är lägstanivån dagligen jag vill åt. De dagar jag inte tränar blir en utmaning, men det ska gå.

I dag har jag också stått och jobbat i princip hela dagen. Halv tre till halv fem satt jag på möte, och då var det riktigt skönt att sitta ner 🙂

Jag fick många kommentarer på jobbet om att jag stod upp och jobbade. Men jag föregår så gärna med gott exempel 🙂 Alla på jobbet har höj- och sänkbara skrivbord, men få utnyttjar möjligheten.

Kommentera

Etikettmoln

