Just another WordPress.com weblog

Trots många veckor utan vägning visade vågen inte allt för stort plus i går. Men det är visst segt att ta sig under 90-strecket igen.

Men nu är jag frisk – och nu gör jag ett ryck till! Och jag ska klura på en fin delmålsbelöning.

 

Kommentarer till: "Nu är det dags för ett ryck till" (4)

  1. Ja jag skall också göra ett ryck hade jag tänkt 😉 hejja hejja… det fixar du… kram Cee

  2. Härligt! Det fixar du 🙂 vad blir det ?….

  3. Ibland går det troll i att komma under ett visst 10-tal! Hur gjorde du när du gick ner så mycket och vad hände när du började gå upp igen?

Kommentera

Etikettmoln

