Just another WordPress.com weblog

Gympan blev inställd i kväll. Ledaren var sjuk. Först tänkte jag ”då får det bli en lugn kväll på sängen” men sen korrigerade jag mig själv och tänkte ”då får det bli en rask promenad i stället”.

Jag drog med mig Storasyster, hennes kompis och min svärmor också. Totalt blev det 7,4 km på 1:18 min. En riktigt skön runda 🙂

Och nu gick jag en smoothie av Storasyster, gjord på banan, blåbär och mjölk. Gott och nyttigt!

Kommentarer till: "Promenad i stället för gympa" (4)

  1. Bra gjort att vända på situationen och ta en promenad. Smoothie är så himla bra, både gott och nyttigt precis som du säger 🙂

  2. Skönt o bra sätt att umgås med familjen.

  3. Superbra val 🙂 Nästa torsdag åker jag till Nwe York med min syster och ska bara GÅ och prata och mysa en hel vecka!!

Kommentera

Etikettmoln

