Just another WordPress.com weblog

Kort rapport om dagen

Minst ett inlägg per dag har jag lovat, och det tänker jag hålla. Ett kort inlägg tar inte många minuter att skriva. Det handlar om att prioritera. Alltid.

Sen kan jag förstås tycka att det är bra om jag har något vettigt att berätta också, men allt är bättre än inget 😉

Sovmorgon. Tvätta. Kroppkakor hos svärmor. Tvätta. Dammsuga. Vattna blommor. Damma. Dricka vin och prata med svärmor. Titta på tv (Solsidan, Hellenius hörna, och Partaj). Lägga sig och läsa Tara. Somna gott. I stort sett frisk.

En bra söndag med andra ord 🙂 Nu laddar jag för ny vecka med TRÄNING. Som jag saknat det!

Kommentarer till: "Kort rapport om dagen" (2)

  1. Gonatt! Lagom lång kommentar den här kvälen 🙂 🙂 KRAM

  2. Haha, ja ovanligt kort för att vara jag 🙂

Kommentera

Etikettmoln

