Just another WordPress.com weblog

Timeout från allt

Att bli sjuk är verkligen att ta timeout från allt. Åtminstone allt som inte är absolut nödvändigt.

Jag ser till att barnen kommer till skolan och sen hem igen, och att de får mat och har rena kläder.

Jag gör det absolut nödvändigaste som mitt jobb kräver, men allt annat får vänta. Jag ska jobba några timmar hemifrån efter lunch, men först ska jag sova gott.

Men det blir ingen träning, inte ens ridning, och nu har jag även avbokat personalfesten på lördag. Orkar inte ens tänka på att gå dit.

Däremot tänker jag gå på föräldramöte i kväll, och på lördag ska jag kanske åka till stan en stund med Storasyster. (Hon vill ha nya Converse.) Kanske.

Kommentarer till: "Timeout från allt" (4)

  1. Massor med krya på dig!

  2. Hoppas du blir frisk snart krya på dig

  3. Förstår precis – två veckor med dunderförkylning satte verkligen ner ALLT på sparlåga, men nu är jag uppe igen. HOppas att du är bra snart !

Kommentera

Etikettmoln

