Just another WordPress.com weblog

Jag tar en dag i taget

Förkylningen är bättre. Mycket bättre. Ingen feber i kväll, inget halsont heller. Snuvan är nästan väck också. Envisa hostan får jag nog dras med ett tag.

I dag har jag duschat (klev ur sängen halv tre), sminkat mig, hämtat/lämnat barn, köpt billypizza till barnens middag (!), åkt på föräldramöte (mkt givande sådant) och jobbat cirka 3 timmar hemifrån. Precis som jag ville!

I morgon fredag vill jag åka till jobbet och jobba lite, och sen åka hem och baka pizzamackor med yngsta dottern. Och dricka vin och ”fira” att svårlösta problem på jobbet äntligen löst sig 🙂

PS. I dag har jag ätit fyra rostade mackor med smör och ost, och två kanelbullar. Utan dåligt samvete. Kroppen behöver nog lite kolhydrater. Var sak har sin tid.

Kommentera

Etikettmoln

