Just another WordPress.com weblog

Host, host, host

Det halsonda är bättre, men hosta, snuva och gröt i skallen har jag fortfarande. Känns som skallen är helt inbäddad av något varmt och kladdigt. Det måste vara gröt, eller snor kanske.

Jag åkte i alla fall till jobbet, jobbade typ två timmar och åkte hem med datorn. Ikväll har jag jobbat en timme. I morgon ska jag sova på förmiddagen, då sover jag bäst, och sen ska jag jobba, vila, jobba, vila tills jag är klar.

Allting går, och allt löser sig på ett eller annat sätt.

Kommentarer till: "Host, host, host" (2)

  1. Typiskt att förkylningar alltid kommer när man inte har tid. Hoppas att du mår bättre snart och att du hinner vila och återhämta sig.

Kommentera

Etikettmoln

