Just another WordPress.com weblog

Om man nu ska bli sjuk var fjärde månad ungefär kan man väl ha lite bättre tajmning? Jag kunde skriva in några sjukdagar i min kalender. Jag har I N T E tid att vara sjuk just nu.

Jag har sovit hela förmiddagen, men ska åka till jobbet och hämta hem datorn i eftermiddag. Jag måste attestera löner för september. Måste. Jag får jobba, vila, jobba, vila tills det är klart.

Men jag måste inte rida, så det har jag precis avbokat.

Kommentarer till: "Fruktansvärt dålig tajmning" (3)

  1. Det var nog klokt att avboka ridningen.
    Jag förstår att lönearbetet måste göras, men se till att vila vila vila mest. Krya på dig!

  2. Åh jobbigt. Hoppas jobbet går smidigt nu när du behöver kurera dig.

Kommentera

Etikettmoln

