Just another WordPress.com weblog

Många tysta bloggar just nu

Är ni med på en utmaning? Minst ett inlägg i bloggen varje dag under oktober!

Det är så tråkigt att besöka bloggar varje dag som inte uppdateras, eller hur? Vi behöver varandra!

Kommentarer till: "Många tysta bloggar just nu" (18)

  1. Absolut hänger jag med på det! Håller med om att det är trist när bloggar inte uppdateras. Inte måste man göra det varje dag men mer än en gån gång per vecka tycker jag är rätt OK

  2. Ja, jag har ju redan bestämt mig för att jag ska skriva (minst) ett inlägg per dag fram till jul, så jag är på!

  3. Bra bra. Ja jag tror vi behöver peppa varandra nu.

  4. Har alltid ett inlägg varje dag 🙂 Rekommenderar Google Reader eller något annat verktyg då man inte behöver besöka bloggar som inte uppdaterats (markerade med fetstil)….

  5. Jag är också med. Efter ett par dagar i tysthet är jag tillbaka.

  6. Är det kundalini/livsyoga du går på? Jag är skolad inom den yogan och är mycket lycklig nu, för vi får gå på det genom jobbet 😀
    Kan inte lova att jag kommer skriva varje dag, men ser fram emot att läsa dina intressanta inlägg 🙂
    (har varit lite off ett tag)

  7. Definitivt med 😃

  8. Mja, alltså det här är svårt. Jag har liksom egentligen inte så mycket att skriva om kan jag känna, men ska försöka. Sedan måste även jag absolut rekommendera Google reader – det är enda sättet jag läser bloggar på, klickar bara in på dem när jag ska kommentera. Annars skulle jag aldrig orkar surfa runt mellan massa olika sajter. Grymt.

    • Klart du har massor att säga! När du väl sitter där och skriver kommer det bara. Allt behöver inte handla om träning – låt oss ta del av dina tankar också 🙂 Den inre resan är viktigast!

  9. Får jag hänga på?

Kommentera

Etikettmoln

