Just another WordPress.com weblog

Mitt bråkiga lillfinger

Mitt lillfinger är fortfarande svullet och styvt som en pinne. Tack och lov är det inget problem när jag skriver, för då hade jag haft svårt att jobba. Jag har ett väldigt speciellt sätt att skriva där det mest är pekfinger och långfinger som får jobba. Höger långfinger allra mest. Långfingervals 🙂 Men det går undan ändå!

Så länge jag inte använder lillfingret så har jag inte ont, men det är svårt att bära något och försöker jag använda vänsterhanden normalt kan jag råka komma åt lillfingret och då gör det ont. Det behöver nog vila så att svullnaden går ner. Så jag kan varken styrketräna eller cykla 😦 Det är knappt jag kan springa eftersom jag behöver armar och händer då också och jag kan absolut inte böja lillfingret. Ringfingret däremot har piggat på sig och är inte speciellt svullet alls längre.

Så jag får vila mig i form inför lördagens lopp. Allt blir som det blir, och allt går som det går. Och jag är bara evigt tacksam att det inte blev värre! Plötsligt fick jag massor av tid över 🙂

Kommentarer till: "Mitt bråkiga lillfinger" (1)

  1. Krya på lillfingret! Och passa på att njuta av din ‘extratid’ 🙂

Kommentera

Etikettmoln

