Just another WordPress.com weblog

Ännu en förening

Nu sent i kväll hörde löparföreningen Team Blekinge av sig. De anordnar ett lopp i november som heter Jämjöhalvan (21 km och 10 km). De vill lotta ut tre startplatser till medlemmarna i BLT:s facebookgrupp Hitta Flytet, och arrangera en gratis prova-på-runda den 4/10. Jättekul 🙂

BLT:s enda krav är att alla prova-på-aktiviteter som erbjuds ska vara gratis. Som sagt – de positiva ringarna sprider sig på vattnet 🙂

Kommentarer till: "Ännu en förening" (3)

  1. Hej Pernilla!
    Angående peppet på Endomondo 😉
    Ja jag brukar att peppa min man när han är ute och springer 😉 tycker också det är en rolig grej. Jag har Endomondo pro betalat för den så jag tror bara det går att göra på den. När jag öppnar min app så ser jag vem som är ute och springer just då och där brukar stå live pepp. kram Cee

Kommentera

Etikettmoln

