Just another WordPress.com weblog

Genomförd träning vecka 36

  • Måndag 3/9: 1:23:44 tim cykling (23,75 km)
  • Tisdag 4/9: 60 min yoga
  • Onsdag 5/9: 45 min squash
  • Söndag 9/9: 1:25:12 tim cykling (28,80 km)

Min målsättning är att träna 4-5 gg/vecka och den här veckan uppnådde jag målet med minsta möjliga marginal.

Att det inte blev någon träning alls torsdag-lördag berodde på att Storasyster fyllde år i torsdags, vi hade kalas för henne i fredags, och sen hade vi kräftskiva i lördags.

Prioritera betyder att man måste välja bort – och nu valde jag bort träningen.

Kommentarer till: "Genomförd träning vecka 36" (1)

  1. Wonderful post but I was wondering if you could write a litte more on this subject? I’d be very grateful if you could elaborate a little bit further. Appreciate it!|

Kommentera

Etikettmoln

