Just another WordPress.com weblog

28,8 km på 1:25:12

Med den nya cykeln har jag kunnat öka tempot rejält. Kurvan nedan visar hur snabbt jag cyklar 15 km 😀 Och jag cyklar inte bara snabbare, jag cyklar längre för varje gång också!

Kommentarer till: "28,8 km på 1:25:12" (1)

  1. Men tror du att det blir bättre träning? Jag funderar på att cykla mer nu när jag ska öka träningsmängden ocjh funderar då på om jag får ut mer av en nyare cykel av mountainbikesnitt eller om man kan trampa vidare på tantcykeln.

    Bra längd på passet där minsann, jag är imponerad!

Kommentera

Etikettmoln

