Just another WordPress.com weblog

En månads resultat i bilder

Att öppet skriva sin vikt bekymrar mig inte ett dugg, men att visa bilder på mig själv i underkläder är überläskigt. Jag visar mig nästan aldrig utan kläder, mer än för familjen, och gör jag det så blundar jag mentalt för hur verkligheten ser ut. I spegeln ser jag bara valda delar av kroppen, och blundar för resten.

Men jag kastar mig utför och lägger ut de här bilderna ändå. För jag behöver se sanningen i vitögat. Och jag ser att det är skillnad mellan bilderna, vilket peppar mig att fortsätta. Om en månad tar jag nya bilder.

Mellan bilderna skiljer det en run4fun-månad, -3 kg och -6 cm.

Kommentarer till: "En månads resultat i bilder" (13)

  1. Jättestor skillnad på bilderna. Bra jobbat. Min viktresa är liknande din, går lite upp och ner. Jag kan se på siffrorna på vågen och känner på kläderna att jag minskat i vikt, men när jag tittar i spegeln tycker jag inte att skillnaden är synlig även om människor runt omkring säger att skillnaden är stor. Men om jag skulle kunna ställa mig framför kameran som du gjort kanske jag kunde se skillnaden själv, när det börjar gå åt rätt håll. Men det tar emot grymt mycket att ta såna utlämnande bilder.
    Bra jobbat både med kroppen och knoppen Pernilla.

  2. Det är jättestor skillnad, bra jobbat! Vad modig du är som vågar vara så öppen. Det inspirerar att få se bilder på andras förändring. Kram

  3. Grymt bra jobbat! Nej nu blir jag mer sugen på Run4Fun! 🙂 Ska kanske ta och satsa på det.

  4. vilken skillnad det blev.. bra jobbat under månaden… kram

  5. Det är ju en jättestor skillnad – speciellt bakifrån! Grattis och bra jobbat!

  6. Det syns verkligen att du minskat, bra kämpat , kramis till dej 🙂

  7. Wow – det är ju stor skillnad på bilderna. Tänk vad 3 kg och träning kan göra.

    Heja dig!

  8. Oj vilken skillnad. Verkligen peppande. Suveränt gjort.

  9. Du är jätteduktig och vilken skillnad. Bra jobbat.

  10. Kan bara instämma, stort skillnad!
    Eftersom att mitt knä verkar hålla efter lite jogginslag under Tjejmilen så blir jag mer och mer sugen på att börja jogga så smått igen. Kanske ska kolla in run4fun…

  11. Modigt! Har ännu så länge bara vågat mig på ”delbilder” 🙂 Tyvärr HAR jag nästan inte ens några bra ”förebilder” där jag inte är dold i klädsjok 😉

  12. Modigt! Och bra jobbat, Nu är det bara att hänga i. Var hängig och urtrött i dag när jag kom hem från jobbet. En deppar afton! Faktum är att ju mer jag läser i din blogg ju lättare känns det. Kanske blir det lite mer aktivitet än att bara sitta framför datorn. Inga stordåd i dag men inte bara sitta stilla! Tack

Kommentera

Etikettmoln

