Just another WordPress.com weblog

Nu kräver kroppen vila

Det finns inte en muskel i kroppen som inte värker i dag. Jag är så trött och seg och känner mig helt dränerad på energi. Så det blir ingen träning alls torsdag-lördag. Jag väljer att lyssna på kroppen.

Kommentarer till: "Nu kräver kroppen vila" (5)

  1. Det låter som ett klokt beslut! Ta hand om dig!

  2. Det låter som ett bra beslut. Det gäller att känna igen de olika sorternas trötthet, den sort man ska kämpa sig igenom och den sort som man ska lyssna på och vila.

  3. Kroppen är klok, inte alltid att knoppen är lika klok 😉
    Vet inte om jag börjar bli gammal men jag gillar inte träningsvärk längre och har iofs inte haft det på länge. Förr var det mitt facit på att jag verkligen tagit ut mig. Nu undrar jag varför i all sin dar jag ska göra det 🙂

    • Haha, ja det kan man undra. För mig är träningsvärk kvitto på att jag utvecklas. Underhållsträning ger inte träningsvärk på samma sätt, men man har ju olika fokus. Jag har fortfarande en bit kvar tills jag ”utvecklats klart”.

Kommentera

Etikettmoln

