Just another WordPress.com weblog

Vet inte om det beror på fullmåne eller PMS men jag sover inget vidare just nu. Eller så är det träningsmängden som spökar – jag får liksom krypningar i benen när jag ska sova och kan inte ligga still. Kastar mig från sida till sida timme efter timme, känns det som i alla fall.

När jag väl somnar så sover jag rätt så gott, men fy så mycket kaffe det krävs för att piggna till på morgonen. Jag gäspar nästan käken ur led.

Endast 2,8 mil återstår innan jag uppnått mitt cykelmål 20 mil. Minst två av dessa ska jag cykla i kväll, och sen behöver jag bara ta en lite längre omväg när jag cyklar till fotbollsträningen i morgon kväll 🙂

Samtidigt som jag är glad över att jag verkligen spurtat i cykelutmaningen så kan jag inte låta bli att känna mig besviken över alla cykelpass som jag missat i sommar. När jag hade semester tränade jag ingenting! En cykelrunda varje-varannan dag hade jag lätt hunnit med – och det hade bara varit trevligt.

Men det som är gjort är och gjort, och det som är ogjort är ogjort. I dag blir det i alla fall yoga efter jobbet och sen direkt hem och cykla.

Sambon hittade förresten en cykel på Blocket som jag tänker titta på – och provcykla!

Kommentera

Etikettmoln

