Just another WordPress.com weblog

Summering till och med juli

Maj–juli är verkligen förlorade månader för mig! Under juni–juli har jag inte ens noterat en enda vikt. Men för augusti kommer jag att kunna visa strålande siffror 🙂 I alla fall angående antal pass och träningsmil.

 

Kommentarer till: "Summering till och med juli" (3)

  1. Du behövde säkert en paus för att orka i längden. Nu är du på G.

  2. Antalet träningspass är imponerande… skulle man slå ut vad jag betalar per pass träning eller simning (299 kr/mån) skulle det bli dyra besök…. Men snart, så fort jag får tillbaka min moppe, skall jag ta tag i det igen. Måste!! Kram

Kommentera

Etikettmoln

