Just another WordPress.com weblog

När jag var i tonåren cyklade jag jättemycket. Varje sommarlov blev det flera mil i veckan. Jag cyklade till stan, till havet, och jag tog alltid olika vägar. Vart kommer jag om jag cyklar den vägen? Jag hade sällan ett utstakat mål. Jag och hojjen upptäckte världen.

Tillsammans kämpade vi i uppförsbackar och njöt av fartvinden i nedförsbackar. Genom skog och villaområden, på grus och asfalt, i regn och solsken, i motvind och medvind. Jag och hojjen var ett strävsamt par, ett oslagbart team.

Sommarens cykelutmaning har gjort att jag återupptäckt cykelglädjen 😀

Kommentarer till: "Jag har återupptäckt cykelglädjen" (2)

  1. Va kul att du och cykeln blivit vänner igen 🙂

  2. Roligt att återfinna gammal vänskap.

Kommentera

Etikettmoln

