Just another WordPress.com weblog

Vågen är en märklig pryl

I går morse visade den 93 kg och i dag 91,5 kg. Fattar ingenting, men det är ju åt rätt håll i alla fall.

Snart är det dags för delmålsbelöning för 90 kg, för vilken gång i ordningen vet jag inte *suck* Vad ska jag belöna mig själv med? (Hightechvågen väntar jag med till delmålet 85 kg.)

Nya yogakläder? En dag på spa med massage? Klippning och slingor? (Skulle verkligen behövas!) En cykeldator? Fotvård?

Hmm, får klura på det. Har säkert några veckor på mig att bestämma mig.

Kommentarer till: "Vågen är en märklig pryl" (2)

  1. Vågen kan vara lite klurig ibland, kul att den är det åt rätt håll 🙂 Bra belöningar du har på lut, det är viktigt att belöna sig för att hålla kvar motivationen. Kram

  2. Låter som bra belöningar alltihopa. Bra jobbat.

Kommentera

Etikettmoln

