Just another WordPress.com weblog

Gillar ni min babyrosa cykelhjälm? Jag har ”ärvt” den av Storasyster, snart 15 år, som numer vägrar att använda cykelhjälm. Men den duger bra åt mig. Rosa ska alla prinsessor ha 🙂

Två mil har jag cyklat i kväll och det är en lagom distans tycker jag. 15 km gick på 55:50 min i kväll jämfört med förra veckans 57:14 min. En liten förbättring med andra ord. Det ska bli spännande att se hur hastigheten utvecklas framöver. Någon enorm fart får jag ju inte upp på min oväxlade tanthojj men eftersom jag cyklar samma runda så kan man ändå mäta utvecklingen.

I morgon är det dag 13 med run4fun och jag ska till gymmet på lunchrasten. Det är dags att börja jobba igen efter semestern. Det känns bra, det ska bli roligt att börja jobba igen 🙂

Kommentarer till: "Två mil på hojjen i kväll" (2)

  1. Super bra jobbat.. Cykla är skoj 😉 kram Cee

  2. Supersnyggt cyklat i snygg hjälm.

Kommentera

Etikettmoln

