Just another WordPress.com weblog

Planerad träning vecka 33

  • Måndag 13/8: Gymmet
  • Tisdag 14/8: Löpning
  • Onsdag 15/8: Fotbollsträning
  • Torsdag 16/8: Yoga
  • Fredag 17/8: Gymmet
  • Lördag 18/8: run4fun
  • Söndag 19/8: Cykling

Lite för lite med bara ett enda run4fun-pass kommande vecka. Men samtidigt vill jag inte avstå från det andra. Eventuellt byter jag tisdagens löpning mot run4fun.

Yoga-passet på torsdag är ett gratis prova-på-pass och sen börjar en kurs för nybörjare vecka 34. Jag har länge velat ge yoga en ordentlig chans. Jag är egentligen för rastlös för yoga och jag blir helt yr i bollen av att man ska andas in och ut hela tiden, men jag vill lära mig!

Kommentarer till: "Planerad träning vecka 33" (1)

  1. Ja, ge yogan en chans. Jag har känt precis som du tidigare, men nu har jag fastnat. Den yogaläraren jag har fokuserar inte så på andningen utan säger lyssna på din kropp och då är det alldeles fantastiskt.

Kommentera

Etikettmoln

