Just another WordPress.com weblog

  • Måndag 6/8: 1 tim run4fun-träning (2 x 10 min löpning + 40 min styrka/stretch)
  • Tisdag 7/8: 58:41 min löpning (7,5 km)
  • Onsdag 8/8: 1,5 tim fotbollsträning
  • Torsdag 9/8: 1 tim run4fun-träning (2 x 10 min löpning + 40 min styrka/stretch)
  • Lördag 11/8: 50:54 min löpning (5,53 km)
  • Söndag 12/8: 1:17:15 tim cykling (20,33 km)

Jag skippade fredagens träning på grund av träningsvärk i hela kroppen, men annars har jag verkligen skött mig bra trots att jag haft semester hela veckan och till och med varit bortrest några av dagarna. Det går om man bestämt sig 🙂

Kommentarer till: "Genomförd träning vecka 32" (3)

  1. Fin träningsvecka du har haft… go go go…. kram

  2. Jätteduktigt 🙂 Run4funträningen…är den ett ptrogram du fått eller ett program du har sen tidigare? Jag ska börja om idag efter 3 veckors mer eller mindre lathet 🙂 Både med träning och kost! Kram 🙂

Kommentera

Etikettmoln

