Just another WordPress.com weblog

Nope, ingen morgonträning

Jag hade så ont i kroppen när jag skulle sova i går att jag fick ta två Ipren för att somna. Så när klockan ringde i morse gick jag inte upp.

Det känns dock väldigt mycket bättre i dag så kanske blir det en runda i kväll. Eller inte.

Kommentarer till: "Nope, ingen morgonträning" (3)

  1. Ta det lite lungt och låt kroppen vila. Själv så har jag åkt på överansträngd vad, trodde jag skulle kunna springa idag men icke sa nicke. Men det blev en lång PW och styrketräning. Så lite duktig har jag varit idag 😉
    Kram!!!

  2. Jag tränar på ett av wellness obemannade gym (i Rödeby). Det fungerar finfint 🙂
    Jag lovar att jag itne ger upp fast det går motigt med jämna mellanrum!
    Träningen flyter på bra som attan. Dags att få ordning på kosten nu 🙂

    Längesen jag läste din blogg. Dumt av mig. Du skriver ju så fängslande 🙂
    Kram på dig!

  3. Bra att du lyssnar på kroppen. Blev det nån runda på kvällen? Kram

Kommentera

Etikettmoln

