Just another WordPress.com weblog

Fullständigt ledbruten

Fotbollsträning i går och run4fun-träning i morse och nu har jag ont i hela kroppen. Vet inte hur klokt det är att springa i morgon egentligen, men jag tänker göra mitt bästa.

I dag blev det morgonträning för första gången. Upp vid åtta, dricka ett glas youghurt och sen iväg. Sen åt jag havregrynsgröt vid halv elva.

På vägen till Göteborg stannade vi på Max. Jag älskar deras GI-burgare med bönsallad så jag tänkte göra ett brödundantag. I kassan fick jag hjärnsläpp och beställde Frisco-burgare, det lät väl friskt och sunt just då i mitt lätt förvirrade tillstånd. Det var ju inte bara jag som skulle ha mat, och det var mycket att hålla i minnet.

Jag upptäckte det inte förrän jag öppnade burgaren och jag blev så besviken. Men jag åt den – och den var god. Till det bönsallad, och vatten.

I kväll blev det skaldjurssallad, och vatten. Mycket vatten blir det, springer på toa stup i ett.

Kommentera

Etikettmoln

