Just another WordPress.com weblog

Läs det här inlägget av Maria Helander: http://www.mariahelander.se/?p=2743

Jag tror att hon har helt rätt! Min mage har blivit mycket lugnare den senaste veckan. Det vet jag sen tidigare att den blir när jag inte äter sådant som innehåller socker och vetemjöl, men man glömmer snabbt. Pigg som sjutton är jag också 🙂

Kommentarer till: "Läs det här inlägget, snälla" (4)

  1. Utesluter kolhydrater i och med Dukan, och kan ärligt säga att jag aldrig mått så bra i magen, kroppen eller knoppen 🙂

  2. SV: Nej jag har faktiskt inte raderat kommentaren. Den spela inte så stor roll för mig.

    Intressant inlägg som Maria Helander skrivit! Det finns nog mycket att tänka på för att ta hand om sin kropp på bästa sätt!

  3. Hej Pernilla!
    Tack för att du hjälper till att sprida artikeln, det gläder mig! Och det är härligt att läsa om din egen resa. Inspirerande.
    Varma hälsningar
    Maria

  4. Ju mer man tänker på desto mer skrämmande är det med vad vi stoppar i oss egentligen!
    Jag äter LC-LCHF kost och jag mår så bra av det. Inte alls lika trött som tidigare och kilona rasar i en, för mig, lagom takt,

Kommentera

Etikettmoln

