Just another WordPress.com weblog

Delmålsbelöning hittad

Men delmålet 90 kg är för tidigt. Jag måste under 85 kg innan jag får belöna mig med den här 🙂

http://www.coolstuff.se/Withings-WiFi-Personvag?gclid=CMKPiN-B07ECFaYtmAod-UwAzA

Jag väger mig morgon och kväll, mest som ett kvitto på att jag skött mig. När jag inte väger mig är det varningsflagg för då har jag medvetet och omedvetet tappat kollen. Då kan jag vips gå upp 5 kg på noll och ingen tid. Full koll på vikten behöver jag, tyvärr.

Kommentarer till: "Delmålsbelöning hittad" (5)

  1. Vilken häftigt våg! När jag kommker under 80 kg, drygt 3 kvar, ska jag nog köpa mig något liknande,men utan överföring till någon server. Jag vill ju fortsätta min mina Excelark 😉
    Vad får du ut av att väga dig även på kvällen? Räcker inte morgonvägningen?

    • När jag väger mig på kvällen får jag en hint om vad den kommer att visa nästa morgon. Vet ungefär hur mycket som skiljer mellan morgon och kväll. Det finns en app till iphone som jag ska använda till vågen. Jag älskar min iphone 🙂

  2. Spännande våg!! Jag blir helt galen på det här med vågen, bra eller inte! Men som du skriver, det kan vara bra att hålla koll för släpper man kontrollen så kan det gå utför jäkligt snabbt!

  3. tummen upp… den är bra .. och jag älskar min ha ha…. kram

  4. Jag älskar min Withings-våg, superbra just för att man slipper ha egna ark där man lätt kan ”radera alla siffror” och börja om. Superbra, är så himla nöjd med min!

Kommentera

Etikettmoln

