Just another WordPress.com weblog

Eller jag tar en paus i semestern och jobbar ons-fre. Sen är jag ledig en vecka till. Jag ska attestera löner för juli, och det känns helt okej.

I morgon är det också startdatum för run4fun. Har inte hunnit sätta mig in i konceptet riktigt, men det får lösa sig efterhand. Tre viktiga saker gäller den närmaste månaden: 1) träna minst en timme varje dag, 2) äta lite var tredje timme, 3) ingen alkohol.

Matlådor har jag fixat för tre arbetsdagar med köttfärsspett, coleslaw, tomat/mozarella/rödlök, och kall youghurtsås.

Träningsväskan ska jag strax packa. I morgon blir det gymmet på lunchen och fotbollsträning på kvällen. Det gäller att gå ut hårt och chocka kroppen 😉

F.. vad det här behövs. Både jeansshortsen och jeansen spänner rejält, och mitt midjemått har ökat drastiskt. Det både känns och syns. Vågar knappt ställa mig på vågen i morgon bitti.

Men i kväll njuter jag av ett riktigt gott rött vin 🙂

Kommentarer till: "Semestern är nästan slut" (1)

  1. Snart har du minskat måttet igen. Envis vinner.

Kommentera

Etikettmoln

