Just another WordPress.com weblog

Ja, jag har fortfarande fullt upp med att semestra, slappa, sola, bada (äntligen) och underhålla yngsta dottern – som är så van vid att bli sysselsatt 24/7. Nackdelen med särskola och fritids, men det är också den enda.

I kväll var vi på sommarteater, Karlsson på taket, och Lillasyster älskade varenda sekund. Att få autografer och fotograferas med Karlsson och Lillebror var nog höjdpunkten 🙂

I morgon åker jag till Göteborg för att umgås med min mamma några dagar på tu man hand. Semester från semestern med andra ord. Jag får vila öronen från Lillasysters ständiga pratande i alla fall 🙂 Får lyssna på min mamma i stället.

20120725-222637.jpg

Kommentarer till: "Vilken lyckokväll för Lillasyster!" (5)

  1. Ja det går inte att ta miste på hennes glädje. Ha det bra i Göteborg.

  2. Karlsson på taket hade nog mina barn också uppskattat 🙂 Hoppas du får en bra vistelse i Göteborg *njut* Kram

  3. Vilken underbar bild! Så härligt, ha en underbar resa och njut av semestern!

  4. Vilken lycklig tjej!! Ha det så bra i bästa staden!

  5. Vilken underbar bild! man blir ju lycklig bara av att se henne :))

Kommentera

Etikettmoln

